czwartek, 5 kwietnia 2012

only wanna give it to you


Hej! ; ) Nareszcie upragnione wooolne! Tak to już jest w liceum - byle do wolnego. Wstałam dziś, o dziwo, dosyć wcześnie, bo przed 9., i zjadłam pysznego omleta <3
Kurczę, w domu panują początki ospy, błagam, żeby się nie zarazić!!! Ratunku! Mam chyba jakąś fobię już, bo wydaje mi się, że wszystko mnie swędzi. P.S. Jak długo trwa ospa??
Ostatnio wpadłam na pomysł, żeby wykorzystać moją "azjatycką urodę" (wiele osób mi to mówi, chyba mam jakieś chińsko-japońskie geny hahahah) i zrobić sesję zdjęciową w tym stylu, czyli obowiązkowo koczek na czubku głowy z pałeczkami (gdzie można takie kupić w miarę tanio?) i kreski nad linią rzęs. Tylko najpierw muszę pozbierać wszystko, co potrzebne, łącznie z moim osobistym fotografem ; )


Pilnie poszukuję też takiej "opaski" z materiału z drucikiem w środku, coś takiego:





9 komentarzy:

  1. W gim też, byle do woooolnego ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Idz do chijskiej knajpy kolo pkp i podwędź jedne pałeczki ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary z pierwszego zdjęcia cudowne ! :)


    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary super!!!!!!!

    Opaski radziłbym poszukać np. w sklepach chińskich xd

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne inspirację:)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na internecie poszukaj takich opasek : )

    OdpowiedzUsuń