piątek, 6 kwietnia 2012

letter

 Jestem w trakcie doprowadzania aparatu to odpowiedniego stanu, tak że niedługo powinny znaleźć się tu w miarę normalne zdjęcia, tymczasem przedstawiam Wam mojego psa po raz 12389048018332478 podczas dzisiejszego spaceru ; )



Aktualnie jestem prywatną sekretarką i pielęgniarką mojej siostry (dopadła ją ospa, mnie na szczęście nie)
i bardzo chętnie wyrwałabym się po południu na rolki, w końcu trzeba zacząć sezon rolkowy, a dziś pogoda jak najbardziej się na to zgadza.
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam dostawać wszelkiego rodzaju listy i kartki z przeróżnych miejsc świata. Dziś dostałam kartkę świąteczną prosto z Kanady, ale mój cudowny aparat w telefonie prawdopodobnie nie podołałby temu zadaniu, więc zdjęcie wstawię, gdy ogarnę normalny aparat i gdy odzyskam pocztówkę z Mediolanu (?), którą dała mi kuzynka ; )
P.S. Mam ochotę na ozdabianie pisanek !



10 komentarzy: