piątek, 30 marca 2012

yummy

 No hej ! ; ) Cóż to był za tydzień! pierwsze trzy dni :  rekolekcje, załatwiłam sobie śpiewanie w scholi, w związku z czym nie byłam na żadnych lekcjach w szkole ; P Przy okazji nowe znajomości i takie tam... Niestety w czwartek trzeba było powrócić do rzeczywistości. Aktualnie żyję tylko tym, że do środy szkoła, a potem wolne! =) Kurcze, te okienka w szkole zmniejszają mój portfel! A tu do KFC, tu na kebaba, kawkę w Mc... hahaa, ale to chyba lepsze niż lekcje, więc narzekać nie mogę.
Na osłodę początku weekendu zrobiłam pyszny (tak, jestem bardzo skromna) budyń z musem malinowym i jagodami! Tu macie zdjęcia, żebyście mogli mi trochę pozazdrościć, ale jakość jest beznadziejna, ponieważ foty robione telefonem... Muszę w końcu przywrócić do życia swój aparat!

9 komentarzy: