poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Bey

 Hej! Jak tam po świętach? Siedzicie objedzenie w fotelach? ; )
Moja siostra dostała od znajomych na urodziny płytę DVD "BEYONCE AT ROSELAND". Przyznam, że byłam bardzo zadowolona, bo od dawna miałam chrapkę na to cudeńko... ; p

 Od kilku dni próbowałyśmy włączyć ten koncert, ale dopiero wczoraj się udało (na kompie nie ma odpowiedniego programu, odtworzyło w dvd od telewizora) i muszę powiedzieć, że TO JEST GENIALNE!
Całość składa się z dwóch płyt: na jednej nagrany koncert, na drugiej wszystkie teledyski z ostatniej płyty - "4". Z kuzynkami spędziłyśmy trochę czasu na obejrzeniu całości i było słychać tylko "łoooooooo <3" hahahaha
Mogłabym oglądać to bez końca, naprawdę. Jeśli zastanawialiście się, czy kupić tę płytkę, to baardzo polecam!
W ogóle od dawna bardzo lubię Beyonce, za talent, za prawdziwość (bez jaj, nie było żadnej poduszkowej ciąży) i za całokształt. Ostatnio na pudelku dobrałam się do zdjęć Beyonce z wakacji, jest niesamowicie idealna nawet bez makijażu!




                                                 A co Wy myślicie o Knowles?

17 komentarzy:

  1. Fajny blog ;)

    Obserwujemy ?

    _

    Zapraszam na fashion-emily-f.blogspot.com/
    Aktualnie szukam redaktorki/redaktorek

    OdpowiedzUsuń
  2. Malwa jakie po świętach ? hahah u mnie nie widać końca obżarstw ;< ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Beyonce jest piękną kobietą, ma fajny głos... Jednak nie przepadam za jej piosenkami, bo za bardzo lubi kombinować ;p pozdrawiam ;) masz ochotę się poobserwować? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie kojarzę ani jednej jej piosenki
    tzn. pewnie gdzieś tam w radiu słyszałam, ale nie wiedziałam kto śpiewa :P

    OdpowiedzUsuń
  5. jest śliczniutka ! :)

    mealm.blogspot.com/ Zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń