sobota, 13 sierpnia 2011

Rollin With You

Zawitałam do Was po długiej nieobecności ; p
Nie mogę komentować Waszych blogów, czy ktoś wie jak to zmienić?!
Dostałam mnóstwo świetnych prezentów urodzinowych, mimo że spędziłam je na chrzcinach..., ale "impreza 2 w 1 za darmo też jest okej" hahaa
Ostatnio kilkakrotnie byłam na zakupach, w związku z czym mam coraz mniej miejsca w szafie, ale to jest w trakcie zmiany, gdyż przybędą mi 2 nowe półeczki-"na zamówienie" XD
Ah! Nie wspomniałam, że mam płytę BEYONCE?! swoją własną, dostałam od dziewczyn :*:*:*
W nadchodzącym tygodniu czekają mnie 2 spotkania klasowe, ze starą i nową ekipą.
2 dni temu dorwałam się do ponad 400 stronicowej książki, genialnej książki. "BEZPIECZNA PRZYSTAŃ", to od dziś chyba moja ulubiona lektura. Trzymająca w napięciu, momentami pikantna, ale też wzruszająca. To połączenie romansidła z horrorem, takie miałam wrażenie, ale na końcu oczy zaszły mi łzami, co zdarzyło mi się chyba pierwszy raz. Nie były to jakieś tanie opowiastki, ale naprawdę dobra książka, szczerze polecam. A czy słyszeliście już może nową piosenkę AFROMENTAL? "rollin with you", miazga po prostu. Nie wiem jak można stworzyć coś równie zajebistego?! Ciągle śpiewam "a rollin a-a-a rollin" ahahaha :D Został już nakręcony do niej teledysk, więc czekam na premierę, a tu możecie zobaczyć co działo się na planie :

1 komentarz:

  1. Postaraj się poszperać w ustawieniach ;D może akurat coś zmienisz i bd. mogła komentować :D

    OdpowiedzUsuń