piątek, 19 sierpnia 2011

cards


 Hej hej! ; p Dzisiejszą nockę spędziłam z laskami, zasnęłam przed 4, a dopiero teraz wróciłam do domu. Czuję się "przeżuta i wypluta" jak to Ania określiła :D Obejrzałyśmy w nocy genialny horror "paranormal activity". Polecam, polecam ; )
Moja mama potrzebowała dwie kartki weselne, więc postanowiłam podjąć się tego zadania i zrobić je własnoręcznie. Porobiłam kilka zdjęć, żeby Wam pokazać ; )

W sumie są do siebie podobne, pomysł był mniej więcej ten sam. Podobają się? =)
W tym tygodniu miałam dwa spotkania (ze starą i nową klasą). Hahaha kocham swoją "nową ekipę", każdy bał się cokolwiek powiedzieć, ale gdy na chwilę rozdzieliliśmy się na chłopakow i dziewczyny, zaczęłyśmy plotkowac o wszystkim, więc niezręczna cisza została przełamana. Generalnie było okej xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz