piątek, 1 lipca 2011

awwwwwwwwww

Czytacie bloga uczennicy klasy 1A-mat-geo-ang w Nafcie! Tak, tak dostałam się i musiałam się Wam pochwalić. Jestem tak podjarana hahaha xD W mojej nowej klasie mam 2 osoby, które znam osobiście, ale nie jestem z nimi nawet na "cześć" ; / Mam w klasie 14 chłopaków i 16 dziewczyn ; ) Dziś pojechałam do szkoły, żeby dostarczyć wszystkie oryginały dokumentów i poznałam sympatyczną osóbkę, niestety nie z mojej klasy, ale cieszę się, że już kogoś poznałam. AaA no i "mój wróg" idzie do mat-fiza, więc wielkie uffff. JEST ZAJEBIŚCIE! :D Tymczasem mamy już 1 lipca, czyli całe 2 miesiące wakacji przed nami...
Wczoraj spędziłam świetny dzień z Madzią hahaha Uwielbiam naszą pracę! Kto idzie ze mną na rolki teraz zaraz? ; p

1 komentarz:

  1. jaki wróg? napisz mi na GG.
    jak bym mieszkała bliżej to bym poszła :c

    OdpowiedzUsuń