wtorek, 28 czerwca 2011

Look at me now ; )

Dzień dobry! Pogoda jest świetna! Rano poszłam do fotografa, żeby zrobić zdjęcia legitymacyjne, a później z Maryś przeszłyśmy pół Piły idąc bez celu xD Tak czy siak było sympatycznie, jak zawsze z Tobą :* Mimo tego, że słońce praży, kupiłam sobie ostatnio kalosze hahah. Tak, tak KALOSZE właśnie. Zawsze chciałam mieć takie wyysokie w kwiatki czy coś. Nabyłam z przeceny coś takiego :

(Kto robi zdjęcia jednemu kaloszowi?!)
Mam w głowie kolejny "projekt", który wymaga czasu, chęci, przemyśleń i weny twórczej. To chyba największy, jaki do tej pory wymyśliłam, bo ma być prezentem ; ) Mam na to jakieś 2 tygodnie, więc należy się sprężyć.

Ostatnio nadrabiam filmowe zaległości. "KAC VEGAS W BANGKOKU", "CHARLIE ST.CLOUD", "KARATE KID"(obejrzane po raz trzeci) należą do zwycięskich. Polecacie coś ciekawego?
Szczerze mówiąc nie przepadam za Chrisem Brownem, ale jego ostatnie piosenki przybijają mnie do ściany...


<3

2 komentarze:

  1. Jest i focia legitymacyjna i to nie jedna, w końcu jak sesja to sesja :D
    Muszę ogarnąć Twój-mój kubek, fajne masz te kalosze, Pozdrów G. i nie wiem co jeszcze XD
    I love you :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ahahah, co to za kaloszki?? :D

    OdpowiedzUsuń