piątek, 20 maja 2011

I'm (not) into you

 Heeej! Przez 3 dni naładowałam się pozytywną energią, którą dziś niestety całą straciłam. Peace & love to jest to.
Jak już gdzieś coś zobaczę, muszę to mieć, ale robię to po swojemu ; p Trochę czasu zajęło mi zrobienie "gazetowego pudełka", ale z efektów jestem raczej zadowolona. Zdjęcia tego nie oddają, dostaję szału z ostrością w tym głupim aparacie!
Zdjęcia Beatlesow, Rolling Stonesów, M. Monroe..., trochę wycinków i napisów z angielskich gazet, garść wyobraźni i powstaje coś takiego :

Kooocham moje MTV HITS, gdzie obczaiłam 2 nowe wspaniałe nutki :


Zawiodłam się na Tobie, Tobie i jeszcze Tobie. Aha! A ciebie nienawidzę ; )

7 komentarzy:

  1. Widziałam podobne pudelka, w empiku ale gotowce.. szacun zrobiłaś sama ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Tes ce takie pudelko *.*
    Jaka riposta na koniec ; d hłehłehłehłe
    Z ostrościa w aparacie jest pewnie wszystko ok, może wystarczy tylko coś przestawić. ; D
    *ale udaje, ze sie niby znam* XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu uda mi się skończyć, bo zaczęłam już jednaj jest to bardzo czasochłonna praca, a osobiście kiedy jest tak ciepło to lubię wyjść a nie tylko siedzieć w czterech ścianach i rysować. Także spodziewaj się rysunku tak od 7-14 dni od dzisiaj ;) ok?

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra to pudełko !. ;3
    jestes pomysłowa ;3
    a no fajnie, fajnie ;3
    tylko teraz duzo zakuwam, jak kazdy przed końcem roku ;3
    a u cb ?. <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Dałaś mi natchnienie,chyba też zrobię sobie coś tak pięknego i artystycznego ;). Obserwujemy się ?. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń