niedziela, 29 maja 2011

BG

 Dobry wieczór! ; )
W piątek przeżyłam jeden z ważniejszych dni w ciągu całego gimnazjum - BAL GIMNAZJALNY ; )
Zdjęć jeszcze nie mam, także nie mogę pokazać jak to wszystko wyglądało, ale to niebawem xD
Jak przypuszczałam, nawet 3 godziny nie wystarczyły, żeby się porządnie wyszykować, nie cierpię robić wszystkiego na wariackich papierach ; / Niestety nie do końca były to moje klimaty zwłaszcza, jeśli chodzi o muzykę, która przypominała nieco weselną imprezę ; (
Liczę na to, że uda się zorganizować ostatnią porządną imprezę w jakimś klubie o nieco innym charakterze...

Wczoraj odbyła się gala Eska Music Awords, którą obejrzałam w miłym towarzystwie, składając katamaran ; p Zaskoczyła mnie wizyta ALEXIS JORDAN, która wyglądała naprawdę fajnie, a nawet nie przypuszczałam, że będzie w Polsce. Ewa Farna jak zwykle zgarnęła kilka nagród, ale za ostatnią piosenkę - należy jej się. Afromental niestety dostał tylko jedną, ale to zawsze coś ; ) Poniżej kilka zdjęć, które odtworzą wczorajszy wieczór :

Ktoś z Was oglądał? Jakie wrażenia? ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz