środa, 27 kwietnia 2011

Sesja

Heeeeeeeeeeeeej!
W ciągu ostatnich dni dużo się u mnie dzieje. Już za kilka tygodni pokażę Wam niespodziankę =)
W czasie świąt osobiście poznałam Pana, który wraz ze swoim psem widnieje na jednym z moich zdjęć (pamiętacie? opowiadałam Wam, jak się ukrywałam z aparatem xD). Mam nadzieję, że mnie nie poznał <lol2>
Jakiś czas temu wpadłam na pomysł, żeby obciąć włosy. W ciągu kilku dni, kilkadziesiąt razy zmieniałam zdanie, aż w końcu zadzwoniłam do fryzjera i się umówiłam (i teraz nie pamiętam na którą godzinę ; / ), ale zdecydowałam, że WŁOSÓW NIE OBCINAM. Wczoraj byłam na długo oczekiwanej przeze mnie sesji zdjęciowej z najlepszym fotografem ever! Było naprawdę dooobrze, pomijając genialny pomysł mojego psa, żeby wytarzać się w wodzie i piasku. Wyszło około 450 zdjęć, a nawet połowa nie jest jeszcze przerobiona, dlatego foty będę rozkładać na kilka postów.
Nie poszłam dziś do szkoły i chyba dobrze mi z tym. Wczoraj bolała mnie głowa, przez co nie mogłam zasnąć. Już zaraz zajmę się projektem na geografią, którego nawet nie zaczęłam... Nie mogę doczekać się majówki!









Buziaaaaak!

3 komentarze: