czwartek, 21 kwietnia 2011

CHOCO

 Hej! Pogoda dopisuje. Słońce wyrzuca mnie z domu =) Wyspałam się dziś za wszystkie czasy, wstałam po 10.00, a potem migiem wybrałam się z siską do babci. Zahaczyłyśmy o sh, z którego udało mi się wylukać zupełnie nową mini spódniczkę, ledwo zakrywającą mi tyłek xD Zaraz ruszam na dwór trochę pobawić się z psem, żeby zbytnio nie zaszyć się w czterech ścianach. Otworzyłam swoją ulubioną czekoladę z ryżem, także jestem gotowa na wszystko po takiej dawce energii ; )
Wczoraj mama zostawiła mnie przy grillu, oczywiście nie obyło się bez kiełbaski w panierce z ziemi spod kwiatków ; p Przynajmniej kudłaty PAN się najadł. Zrobiłam mu kilka zdjęć, przypalając kiełbaski, ale sytuacja została opanowana. P.S. Wkurza mnie aparat, który robi zdjęcia bez ostrości ! ; /

Pozdrawiam świątecznie :*

5 komentarzy:

  1. no więc nie wykażę się oryginalnością i napiszę: czekolada z ryżem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyspałam się dziś za wszystkie czasy, wstałam po 10.00 - hahaha, no to rzeczywiście się wyspałaaaaaś, że oooh XDDDD :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czekolada z ryżem, krówki i jajeczka czekoladowe, ale mi narobiłaś ochoty *.*

    OdpowiedzUsuń