czwartek, 14 kwietnia 2011

THE LAZY SONG

Dzień Dobry! ; )
Nie ma innej możliwości, niż skomentowanie testów gimnazjalnych. Chyba jestem zadowolona. Wyniki zobaczymy dopiero za kilka miesięcy, ale bardzo się cieszę, że ten etap mam już za sobą.
Ostatnio dorwałam kolejną genialną książkę, właściwie poradnik, pt."DLACZEGO MĘŻCZYŹNI KOCHAJĄ ZOŁZY" autorstwa Sherry Argov.

Tak, tak. Wiem, że brzmi jak tanie romansidło dla zdesperowanych kobiet, ale te 200 stron totalnie mnie wciągnęło do tego stopnia, że opracowałam je w kilka dni. W dobrej cenie można znaleźć książkę na allegro ; )
Dziś jest premiera kolejnego teledysku Bruno Marsa ! Naprawdę nigdy nie spodziewałam się, że BM jest zdolny do TAKIEGO czegoś:D
Tak czy siak jestem zachwycona! W końcu zobaczę ekranizację mojej wylowcianej piosenki THE LAZY SONG.
Możecie obejrzeć tutaj : http://www.brunomars.com/news/0a12ee-the-lazy-song-video-premiere/
hahahahahahahah
Jutro zmykam na kolejną imprezę, tym razem do MŁYNA z normalną muzką ; p
P.S. Co sądzicie o tym wideoklipie? Jak wrażenia?
Buziak! :*

3 komentarze:

  1. Brunoooo Mars !
    Teledysk zajebisty i on jest też zajebisty !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bruuuuuuno Marsssss kochaaaaam♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog:)
    obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń