piątek, 8 kwietnia 2011

Inspirations

 Hej !
Mam dla Was kilka zdjęć, które znalazłam gdzieś w internecie. Część z nich to fragmenty teledysków, z którymi użerałam się chyba godzinę ; /
Totalnie zakochałam się w Jennifer Lopez w teledysku DANCE ON THE FLOOR. Słucham tego 1500 razy na dobę i za każdym razem nabieram ochoty na porządną imprezę (co u mnie jest rzadkością xD).
Jutro wybieram się na 8-nastkę kuzynki i nie wiem czy mam się cieszyć czy nie, bo to "rodzinna impreza", a nie przepadam za biesiadną muzyką podporządkowaną pod osoby w wieku średnim. Tak czy siak muszę się w coś uczesać i ubrać, coby nie wyglądać jak burak LOL.
Mam nadzieję, że z moich prostych włosów uda mi się zrobić coś na podobieństwo J LO. Znając mnie w połowie "sukcesu" wkurzę się i uczeszę w kitkę xD
No trudno. Popatrzcie sobie:
P.S. I jak Wam się podoba? Które zdjęcie najbardziej? ;>
P.S2. Jakość pogorszyła sie milion razy, gdy powiększyłam te foty ; /

4 komentarze: