czwartek, 7 kwietnia 2011

Better without you

 Czeeeść! Miałam dziś kiepski dzień ; /
Wczoraj razem z Martuśką wybrałyśmy się do Galerii, gdzie NARESZCIE KUPIŁAM TORBĘ (!) I BUTY DO SUKIENKI NA BAL(na tą okazję mam już caaaały strój gotowy, tak że nie muszę się już niczym martwić ; ) )
Naprawdę cholernie boję się egzaminów. Totalnie nie mam ochoty jechać na klasową wycieczkę. Za to nie mogę doczekać się majówki, bo wybieram się nad morze !!! Taaaak! Tego zdecydowanie mi trzeba.
Już teraz zaczynam się nudzić, wszystko wokół mnie irytuje, jestem nie do przeżycia, uwierzcie mi.

Mam też kilka "świeżych" piosenek. Pierwsza to hit mojego taty =)











It's better without you.
If you think I’m coming back don’t hold your breath.
Your day is gone face the facts.
I'm better without you.

P.S. Uwielbiam krówki <lol2>

5 komentarzy:

  1. też się boje egzaminów ;/
    a co do balu to ja jeszcze nic nie mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog.;)Obserwuje i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Egzaminy to wrrr ;/
    Gdzie jedziecie na wycieczkę ?
    Hahah to są już drugie buty, wkurzyłam się i zamówiłam jeszcze jedne ! Na tamte czekałam 2 tyg. i nie doszły, a te przyszły po dwóch dniach ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. za 30 zł zawsze można coś jeszcze dodatkowo sobie kupić ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza jest za e b y st a !! : D
    Też boje sie testow, ale damy radee !!

    OdpowiedzUsuń