środa, 30 marca 2011

pictures

  Heeej =) Chcę weekend! Przez tą cholerną zmianę czasu nie mogę zasnąć, nie mówiąc o wstawaniu ; (
Wczoraj zostałam "zmuszona" do wyjścia z psem na spacer. Postanowiłam wziąć aparat i przywitać w końcu wiosnę. Tak się złożyło, że był genialny zachód słońca i wyszło mi kilka całkiem fajnych zdjęć (jak na mnie). Wrzucając je do komputera zmieniłam zdanie, bo większość była słabo wyostrzona, rozmazana itp. Ale to nic, jeśli patrzy się na nie nie dłużej niż 3 sek. wyglądają normalnie <lol2> Zainspirował mnie jeden pan z psem, któremu usiłowałam ukradkiem zrobić fotę, ale za każdym razem się odwracał (wtedy szybko kierowałam aparat gdzieś indziej, żeby się nie zorientował, że poluję na niego). W rezultacie powstała tylko jedna fotografia, z której jestem bardzo niezadowolona, ale zobaczcie ją sami.

Przed chwilą okazało się, że owy PAN Z PSEM to znajomy Taty <hahaha>
P.S. Czy komuś choć trochę podoba się któreś ze zdjęć? ;>

2 komentarze:

  1. 'jeśli patrzy się na nie nie dłużej niż 3 sek. wyglądają normalnie' haha :D
    to zdjęcie pana z psem jest fajne :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Koleżanka u góry dobrze prawi : D
    + pospisuje sie pod 1 i 2 zdaniem.
    ; *

    OdpowiedzUsuń