piątek, 18 marca 2011

Bikes

   Doczekałam się weekendu, piątek popołudnie to mój nalepszy dzień tygodnia, zdecydowanie =)
Naprawdę nie mogę doczekać się takich dni, gdzie wyjście z domu polega na ubraniu butów i (rano) cieniutkiej kurtki oraz rękawiczek na rower ; ) A przed szkołą mały kurs do Tesco po sok marchewkowy jednodniowy i LU GO! ; p i w 20 minut jestem w szkole, w domu jestem dużo szybciej, niż autobusem.
Już od dłuższego czasu wręcz marzę o nowym rowerze ^ ^ Ostatnio, grzebiąc troszkę w internecie, oraz dzięki lekcjom u Dave'a natrafiłam na całkiem ciekawe modele bike'ów. Oto kilka z nich :


Który rower jest Waszym faworytem ? ; )
formspring : http://www.formspring.me/malinowina

17 komentarzy:

  1. hahaha. Nie wiem co Ty robisz na tych lekcjach angielskiego, ale lubie to ! : )
    Ja też chce już ciepło ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha wszystkie rowery są super, ale 1 chyba jest moim faworytem, w sumie przedostatni też nie jest zły ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. na sali samobójców byłam w kinie i powiem że mi się nie za bardzo podobało, ale to tylko kwestia gustu :d

    OdpowiedzUsuń
  4. przedostatni i ostatni- no ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ps. fajny blog. <3 i bede tu czesciej zaglądac. <3
    dodaje do obserwowanych, ty tez mozesz dodac.. bede wdzieczna. no i wogole fajnie tu masz. <3 zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog:)
    zapraszam do mnie :)
    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecyowanie ostaatni :D aa co do "sali samobójców" tylko czeekam jak będzie u mnie w kinie i już się wybieram. Bo muszę na to iść , poodobno jest świetne.: )

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę nie mogę doczekać się takich dni, gdzie wyjście z domu polega na ubraniu butów i (rano) cieniutkiej kurtki oraz rękawiczek na rower ; ) A przed szkołą mały kurs do Tesco po sok marchewkowy jednodniowy i LU GO!

    Ja też : )
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej podoba się ostatni ;)

    liefte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. marzy mi się różowy albo biały z koszyczkiem :) a biały to najlepiej w kropki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam Cię do konkursu u http://idealna-kobieta.blogspot.com/
    napisz proszę że ja Ci go poleciłam ! to dla mnie ważne :***
    a wystarczy że dodasz tamtego bloga do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatni i przedostatni<3<3<3
    są megaa:P

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli masz czas i ochotę zapraszam na piąty odcinek na bruno-mars-story.blog.onet.pl ;)

    OdpowiedzUsuń