środa, 2 lutego 2011

Shopoholic

Cześć! Kiedy mam mnóstwo wolnego czasu, najczęściej spędzam go na różnego rodzaju zakupach. Wczoraj po odwiedzinach u babci wspólnie z kuzynkami wybrałam się do sh, gdzie nabyłam trampki ; p Są ZUPEŁNIE NOWE, pochodzą z New Looka i wyglądają o tak :


Fajne??
Ferie upływają mi w dość miłej atmosferze. Dzisiaj na przykład wstając o 9.00 wyszłam do Tesco, żeby kupić co nieco na śniadanko. W efekcie, przy robieniu naleśników byłam tak cholernie głodna, że ledwno się powstrzymywałam, żeby nie zjeść wszystkich xD Wczoraj zaprosiłam kuzynki na śniadanie, a dzisiaj wspolnie objadałyśmy się pancakesami z Nutellą, bananami i bitą śmietaną! MmM niebo w gębie, polecam ; )
Chciałam Wam jeszcze pokazać kilka rzeczy, które znalazłam gdzieś w internecie i chętnie znalazłabym je gdzieś na dnie swojej szafy... =)

Jest tego dużo, dużo więcej, aczkolwiek tooo chyba najbardziej z wszyskiego lubię ; p
Co Wam najbardziej wpadło w oko? Widzieliście gdzieś coś podobnego w 'miłych' cenach?
P.S. Oprócz tego, że jestem czekoladoholiczką, należę do nałogowych zakupoholiczek xD

4 komentarze:

  1. 1. Ukradnę Ci te trampki.
    2. Potem wydrapię Ci oczy, bo to ze mną miałaś iść do sh :cc
    3. To właśnie o tej bluzie z h&m mówiłam Ci ostatnio na gg, że musze ją mieć ;d (więc sory jak przyjdę w niej do szkoły XD)
    4. : **

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze jest to połączenie kurtki dżinsowej ze spódnicą ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Do jakiego lumpa chodzisz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. w miłej cenie widziałam te ostatnie byty w new yorkerze :)

    OdpowiedzUsuń