piątek, 4 lutego 2011

Nasri

Hej ! =) Wczoraj moją nudę przerwała wizyta kuzynki i jej chłopaka xD Obejrzeliśmy wspólnie świetny film KOBRA i wypiliśmy moją zimową specjalność - gorącą czekoladę, która była zimna hahaha. Wybaczcie :* Po południu pojechałam z moim Tatą do Trzcianki, do drugiej kuznki, gdzie ledwo powstrzymywałam się, żeby nie porwać jej przesłodkiej córki. W najbliższym czasie mnie odwiedzi, więc postaram się zrobić mini sesję małej Agatce i pokażę Wam tego słodziaka =) Niedawno wróciłam z Tesco, gdzie kupiłam pakę żelków (na zlecenie), kilka 'drobiazgów' na imieniny mojej siostry i paczkę babeczek do upieczenia, zrobię je w przyszłym tygodniu, dlatego zapraszam moje dziubki ; )
Parę minut temu obczaiłam nowego 'artystę' - Nesri'ego. Pierwszy raz słyszę o tym człowieku, aczkolwiek jego piosenki wpadają mi w ucho, pomimo niektórych głupawych tekstów. Oto przykładowy song dla Was :

I jak, podoba Wam się?
P.S.
If you ever find yourself stuck in the middle of the sea,
I'll sail the world to find you
If you ever find yourself lost in the dark and you can't see,
I'll be the light to guide you

5 komentarzy:

  1. Gorąca czekolada na zimno ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. A to ta piosenka o której mi pisałaś. xD Zaraz ją pooglądam :D Oczywiście test końcowy jest Bruna - Count On Me ;d BrunoMars.blog NN : - *

    OdpowiedzUsuń
  3. maam nadzieje że ją to spotka na co zasłuzyła ... ;) równiez pozdraawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Amigos : D

    OdpowiedzUsuń