poniedziałek, 31 stycznia 2011

Wardrobe

  Hej ! =) Dziś rano skoczyłam do sklepu po pyyyyszne rogaliki, które skonsumowałam na śniadanko xD Potem zabrałam się za sprzątnie mojej szafy, co pochłonęło jakieś 2,5h mojego życia, ale było warto, dla takiego efektu : (Zdjęcia zrobione przed chwilką specjalnie dla mojej Maryś :*)

A więc, jak widzisz zostało mi jeszcze spooooro ciuchów!
Pozbyłam się dwóch dużych reklamówek, pełnych przeróżnych clothesów xD
Odkryłam też kilka rzeczy, o których istnieniu nie miałam zielonego pojęcia haha =)
Myślę, że zasłużyłam sobie na trochę "relaksu" :

Gazetka, która dziś rano przybyła pocztą do mojego domku, za którą zaraz się zabiorę!
P.S. Żadnych planów na jutro ; /

6 komentarzy:

  1. Łaah, ile ciuchów i w jakim porządku ! Ja bym tak nie potrafiła :) A co do za gazetka ? Nie widziałam jej wcześnie :) BrunoMars.blog NN : - *

    OdpowiedzUsuń
  2. jak wchodzisz na mojego bloga, na górze powinien Ci się pokazać taki pasek z logiem bloggera i opcjami typu Obserwuj, Udostępnij itp., na pewno pod "Obserwuj" uzyskasz to, o co pytasz :)

    co do poukładanych ciuchów, u mnie wyglądają tak pięknie dopóki kolejnego dnia nie muszę się w pośpiechu ubrać do szkoły... eh :D

    OdpowiedzUsuń
  3. BrunoMars.blog NN : - *

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ćwicze .. bo nie wiem co sie ze mną dzieje ;( codzieeenie wieczorem mam gorączke a w dzien czuje się normaalnie. Nie chce być choora. Więc .. ćwiczenia + gorączka = ;/ no więc nie ćwicze narazie . ale jak bd. ok to powrócę do ćwiczen :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie znowu NN, zapraszam serdecznie :) BrunoMars.blog

    OdpowiedzUsuń