środa, 9 lutego 2011

Pizza

Międzynarodowy dzień pizzy zaliczony !

Dzień spędzony z Madzią w pozytywny sposób xD Spacer z moim psem, zakupy w Tesco i domowej roboty pizza MmMmM ... Plany na walentynki, "projekty" na bal gimnazjalny, gorąca czekolada i mnóstwo przegadanych godzin. Oby tak częściej z nimi =)


Obchodzicie walentynki? Jak to u Was wygląda? Odkąd pamiętam, uwielbiałam to święto. W podstawówce wysyłaliśmy sobie kartki, każdy dostawał po 20 i nikt nie zważał na to, czy dostał je od chłopaka czy dziewczyny. Więc pytam : gdzie te czasy?! Teraz to jakieś wielkie HALO, jak ktoś dostanie walentynkę...
Ostatnio zauważyłam, że znów otaczają mnie same pary i przyznam, że trochę mnie to irytuje.. xD
Chciałam zaapelować, żebyście WYSYŁALI KARTKI !!! Jeśli nie płci przeciwnej, to chociaż tym fajowym osóbkom, bez których nic nie byłoby takie, jakie jest ; )
P.S. Zapraszam na mojego formspringa, tutaj klik : http://www.formspring.me/malinowina

6 komentarzy:

  1. haha. dzięki za przypomnienie o tej piance. wieczorem sobie zrobię takie pyszne coś ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja walentynek nie obchodzę. xD Poza tym to aż mi zrobiłaś ochotę na pizze.. zaraz muszę sobie zrobić :D BrunoMars.blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś walentynki były ciekawym świętem, ale teraz to komercja!

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z tobą w 100% co do walentynek :) u nas w szkole było tak samo a teraz szkoda że odchodzi się od tego coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brunomars.blog NN : - *

    OdpowiedzUsuń