wtorek, 8 lutego 2011

Muffins

  Cześć! Wczoraj byłam z moją Martuśką w aquaparku, gdzie kupiłyśmy sobie karnet na basen, więc oficjalnie informuję, że będę tam chodzić ; p
Dziś rano wpadła do mnie Maryś <3 Oczywiście nie zabrakło plotkowania i wcinania babeczek, które wcześniej upiekłam! Były całkiem doobre ; ) Byłyśmy w Tesco, uwielbiam takie misje <33333333
śpiewające kartki, koszulki z Justinem Bieberem (wstawię zdjęcie jak je dostanę),multiwitamina, szukanie płyty w EMPIKU i zeszytu oraz teczki nie wiadomo po co. Hahaha
Jestem zadowolona, że pierwsza część jednego z dwóch "projektów" jest gotowa =) Ale o tym pod koniec ferii. Jutro kolejny miting z Madzią :*
I kilka zdjęć z dzisiaj :
P.S. Drugi dzień bez czekolady ! Jiiiiiiiiii ; x
A! Zapomniałabym. Założyłam formspringa, gdzie możecie zadawać mi pytania =)
Zapraszam tu : http://www.formspring.me/malinowina

2 komentarze:

  1. Nie wytrzymuje na samą myśl o koszulce z Dżejem Bi + wiesz co chce na walentynki <33
    Zdjęcie wyśle jak znajde kabel XD
    Malwinka <33333

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, też chcę muffinkę. <3

    OdpowiedzUsuń