piątek, 4 lutego 2011

Converse

   Dobry wieczór ! =) Dziś natknęłam się w internecie na kolejne buty, o których w sumie myślę non stop =) Uważam, że są genialne na "szybkie wyjście", mimo że sama ich nie posiadam, ale to się zmieni!
Chciałam Wam pokazać kilka najciekawszych według mnie modeli.

Wydaje mi się, że te ostatnie to wzór obrazu Roy'a Lichtensteina...
Converse ma naprawdę szeroki wybór trampeczek, ale mimo tego ja chyba zostanę przy klasycznych białych lub kremowych. Mogłabym się ewnetualnie skusić na te z flagą =)
Które najbardziej Wam się podobają?

8 komentarzy:

  1. Lubię trampki jednak sama ich za często nie noszę - może dlatego że mam jedną parę i moja mama je nosi ? xD Haha. Tak czy siak moim zdaniem wszystkie są fajne :D BrunoMars.blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Są meeeeeega! :D + ciekawy blog i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółte są takie pozytywnie zwariowane, ale z Merlin są niczego sobie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. te trzecie są super :)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam dwie pary i je uwielbiam. <3 Jedne z kożuszkiem na zimę i drugie różowe na wiosnę. Kocham je.

    OdpowiedzUsuń
  6. te przedostatnie są super gdzie je można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  7. te 6 są meeeeeeeeega gdzie je można kupić?!?!?!?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam około 6 par trampek :D

    OdpowiedzUsuń