niedziela, 27 lutego 2011

Bu Bu Bu

Ale nie martw się,
- Ja się zawsze martwię, prawda?
- Właściwie tak. - Uśmiechnął się do niej. - Ale to nie szkodzi, bo rzeczy, którymi się martwisz, prawie nigdy się nie zdarzają, prawda?
-Tak - Ale rzeczy, o których marzę, też się nie zdarzają.


"Są takie chwile, kiedy w Twoim życiu dokonują się wielkie zmiany. Czasem nie zachodzą one stopniowo, lecz wszystkie naraz. "

Wczorajsze zakupy jak najbardziej udane. Wreszcie kupiłam sobie jazzówki, w dodatku w śmiesznie niskiej cenie xD Torby niestety nie znalazłam, ale to tylko kwestia czasu. Pozdrawiam wszystkich, którzy pierwsze trzy dni tego tygodnia zaczynają od sprawdzianów =)
P.S. Kto oglądał "Czarny łabędź" ?
:*

5 komentarzy:

  1. hej tu Nicoletta ;) zapraszam na drugi odcinek na moim blogu bruno-mars-story.blog.onet.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaa nie oglądałam ;) nawweet nie wiem co to . xd taak chłopaki są beznadziejnie a wręcz bardzo beznadziejni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. HA :D Szczerze wczoraj miałam iść na Czarnego Łabędzia ale.. haha, długa historia XD BrunoMars.blog

    OdpowiedzUsuń
  4. `dziękuję <333
    kochana jesteś ;**

    OdpowiedzUsuń