piątek, 4 marca 2011

Liquor Store Blues

Hejjj ! Już jest teledysk Bruno Marsa do piosenki "Liquor Store Blues" ! Wczoraj była premiera, niestety na youtubie jeszcze nie ma, ale możecie zobaczyć to tutaj : http://www.brunomars.com/video/666bd0-liquor-store-blues/ po wcześniejszym zalogowaniu się. Nie jestem zwolenniczką teledysków " o niczym ", aczkolwiek, to jest Bruno Mars, więc jak najbardziej szanuję ten klip xD Zastanawiam się jak mężczyzna(Damian Marley)  może nosić tak dłuuuugie włosy!
Ostatnio chciałam kupić sobie jeden egzemplarz angielskiej gazetki, najlepiej VOGUE/TEEN VOGUE/VANITY FAIR i w tym celu dziś przed angielskim byłam w EMPIKU. Żadnego z wcześniej wymienionego magazynu nie znalazłam. Natrafiłam jednak na podwójne wydanie GLAMOUR w wersji english i kosztowało 30 zł, co jest grubą przesadą. Było też NATIONAL GEOGRAPHIC w cenie 40 zł (wersja polska 10 zł). NIE ZAMIERZAM KUPOWAĆ GAZET TEGO TYPU W EMPIKU!
Mam inną gazetkę od najlepszego nauczyciela angielskiego ever! :D STRAWBERRY NESQUIK <3
Zaczynam się irytować faktem, że Polska to dziura, a Piła w szczególności. Chyba wyemigruję. : D
Były też odwiedziny sh (niestety bez łowów), ROSSMAN'a itd. W każdym razie było sympatycznie ; )

Buziak! :*

5 komentarzy:

  1. Drożdżowa maseczka : D
    Jak odpadnie Ci twarz to sorry...

    ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. `boski ten teledysk !. ;> piosenka z resztą też ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli masz czas zapraszam na nowy odcinek na bruno-mars-story.blog.onet.pl
    a co do fragmentów, które chciałaś umieścić na blogu, masz moje pozwolenie heh ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń