sobota, 29 stycznia 2011

Nothing and All


Cześć! Mam kilka zdjęć z wczorajszego DNIA ŚWIATOWEGO, jeśli chcecie je obejrzeć, to zapraszam na mojego facebooka ; ) Po angielskim wpadłam do kuznek, gdzie zjadłam wszystko, co chyba możliwe, ale "jak się obżerać, to na maxa!" Naturalnie, nie mogłam z tamtąd wyjść, w efekcie musiała przyjechac po mnie moja SiS ; P Późnym wieczorem wpadłam na 2 genialne pomysły! Pierwszy dotyczy mojego reportażu na konkurs, a drugi to tajemnica, ale niebawem Wam wszystko wytłumaczę =)
Uwielbiam takie dni, jak dziś! Wysprzątałam dziś pół domu sama, przy nutkach Mike Posnera i oczywiście Bruno Marsa <3 Byłam z Tatą na myjni, a w miedzyczasie w siłowni znajomego siłacza Taty na kawie. Nie mogłam ze śmiechu, gdy mówił do mnie "malutka" xD To fakt, że przy nim jestem malutka, ale ten pseudonim mnie rozkłada <hahaha> Odwiedziliśmy też Byszki, po drodze 2 razy leciało "grenade" LoVe lOvE LoVe! Potem kupiłam moją czekoladę z ryżeeeeem, którą ubustwiam, jako czekoladoholiczka. Wzbogaciłam też swoją szafę o 2 nowe ciuszki. W tym tygodniu zabieram się za "czyszczenie szafy". Zdecydowanie muszę wreszcie to ogarnąć.

Ta piosenka to zdecydowanie HIT dzisiejszego dnia. Nie mogę przestać tego śpiewać!

Today I don’t feel like doing anything
I just wana lay in my bed
Don’t feel like picking up my phone
So leave a message at the tone
Cus today I swear im not doing anything

4 komentarze:

  1. Kocham Bruna Marsa <3
    Hahaha mam ta najnowszą płytę * . * I non stop ją puszczam ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję , mi tez sie podobaa :D Bruno Mars <3 mm<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, to masz fajnie < 33 Ja niestety nie jestem w stanie niczego zrobić, jeśli nie posłucham sobie mojego Marsa < 3 BrunoMars.blog - NN oraz nowy szablon, zapraszam : - *

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekolada z ryżem *.*

    OdpowiedzUsuń