piątek, 28 stycznia 2011

FERIE!!!

Cześć! Na samym początku zaznączę, że MAMY FERIE!
Mieliśmy dziś DZIEŃ ŚWIATOWY. Wylosowaliśmy Wielką Brytanię, a ja byłam jedną z reporterek.
Oczywiście, jak to ja, musiałam spieprzyć swoją rolę, gdyż upadł mi mikrofon, wyłączył się, a zanim się zorientowałam, zespół THE BEATLES przestał grać i wgl. nie ogarniałam tego! Wtf. Ale zajęliśmy 1 miejsce! Tak, tak brawa dla klasy 3B =) Dostaliśmy karton PRINCE POLO, jeśli dobrze pamiętam...
Wczoraj wreszcie skończyłam GONE 2. Przeczytałam ponad 100 stron w kilka godzin, a to i tak wyczyn, bo non stop ktoś coś ode mnie chciał. ; /
Postanowiłam teraz pokombinować z kamerką i porobić zdjęcia mojej gęby, ale trochę mi nie wyszło i posłużył mi aparat.

Co za nieogar!
Haaaaa, zmykam wciągnąć coś dobrego na obiadek i do Dave'a!
P.S. Nikt o tym nie wie i nikt nie zgadnie!

3 komentarze:

  1. Nie było takiej opcji żeby nie wygrała IIIb ! :*
    + Porwę Cię w te ferie. Do kina, na zjęcia gdziekowliek : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz, będzie mi miło jeśli przyłączysz się do tej akcji : D BrunoMars.blog

    OdpowiedzUsuń
  3. bachablacha.bloog.pl29 stycznia 2011 08:58

    Mi się w poniedziałek kończą ferie...
    Wpadaj na mojego blooga!

    OdpowiedzUsuń