środa, 26 stycznia 2011

Bez ciebie wszystko jest głupie.


Cześć! Oficjalnie ferie zaczynają się w poniedziałek, ale mamy luuuzy w szkole, więc można by powiedzieć, że już od dziś =) Mam nadzieję, że pojadę do Poznania, bo POTRZEBUJĘ iść na zakuuuupy! Od jakiegoś czasu szukam torby, ale nie mogę nigdzie znaleźć! wtf. Jednak takie 2 wpadły mi w oko, jest to oczywiście tylko wzór.

Zliczając wszystkie moje "priorytetowe sprawy", które odłożyłam sobie na ferie wnioskuję, że chyba nie wystarczy mi 2 tygodni na to wszystkooo  ; /
Chcę wioooooosnę! Chcę znów jeździć z M. rowerami do szkoły i Dave'a, wcinać LU GO i o 8.00 odwiedzać Tesco. Chcę jeździć na Kalinę, chodzić do Skate Parku z psem na spacer, jeździć na rolkach i mnóstwo, mnóstwo innych rzeczy, które mają swój urok właśnie WIOSNĄ.
Przed chwilą po raz pierwszy wypróbowałam moją kamerkę, śmiejąc się z jakiegoś samolotu (do tej pory nie wiem o co chodziło ! ) i plotkując z Tusiakiem o niczym.
P.S. Ostatnio prześladują mnie durne sny  ; /

KTO LUBI WIOSNĘ? = )








Ja.

9 komentarzy:

  1. `ta druga jest boska <333
    czy ja lubie wiosne !?. ;oo
    ja ją kocham <33333 nie chce zimyy, grrrrr xdd.

    OdpowiedzUsuń
  2. `spontan jest mega <333 wstaw zdj. nowej fryzury ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię wiosnę, ale zimę też. Dlatego: niech zacznie padać śnieg!

    Torby z reserved : )

    OdpowiedzUsuń
  4. `czemu !?. ;oo
    przeciez jesteś sliczna <333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  5. mi jest poodoba pierwszaa ;) dziękuję u Cb. tez ładnie :) aaleee Ci zazdroszczee! :D mi by sie jeszcze dwa tyoogdnie przydały !;d

    OdpowiedzUsuń
  6. ta brązowa torba jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. brązowaa lepszaa<3 według mnie:D oo ja też czekam na wiossne:D ja ♥♥♥ wiosneee:D:D aa dodałam nn:D

    OdpowiedzUsuń
  8. `raczej nie, to dość powazna kłótnia ;///

    OdpowiedzUsuń