sobota, 8 stycznia 2011

...

Hej ! ; )
O dziwo rodzinka pozwoliła mi się dziś wyspać ; ) Przed południem pojechałam do Maryś upiec ciacho na jutrzejszą WOŚP. Nasze łupanie orzechów, szuflada, w której "stoją ubrania" przejdą do historii xD W drodze powrotnej, zaczytana w "GONE" miałam wrażenie, że autobus jechał co najmniej 100km/h, dlatego czas upłynął mi dość szybko. Po południu miałam iść ze Smerfetką do aquaparku i do Galerii, ale plany się trochę pokomplikowały. Nie wiem po czym, ale miałam taki zgon, że zrezygnowałam ze wszystkiego, co miałyśmy robić. Ale ONA się tak łatwo nie poddała. Oczywiscie za jakies 15 minut po mnie przyszła dodając, ze mam 3min, na ubranie sie ; / Miałam takiego focha, ze szok. A mój tatuś oczywiscie zaproponował podwiezienie, wiec dupa. Nie miałam już wyjścia. Myslę, ze pierwszym czynnikiem, który poprawił mi humor było "Miami"-Willa Smitha w głośnikach xD No i zakupy w Reserved, gdzie kupiłam koszulkę do spania z napisem "TIME TO SLEEP" taka słooodka ; ) Zakupiłysmy tez lakiery do paznokci w dość dziwnym zielonym kolorze no i ja, w turkusowym dodatkowo. Zakupy zakończyłyśmy jakimś dziwnym koktajlem ; / Nie dośyć, że ciepły to jakiś taki... Fu. hahaha, mimo tego było dooobrzeee.

Nie czyta sie cudzych listów i liścików! Tyczy się to chyba wszystkich, tak?

P.S.
Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak ludzie potrafią genialnie się maskować.

10 komentarzy:

  1. Malwa leń :D
    też mam zamiar zaopatrzyć się w jakieś fajne lakiery. pjona ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. maluje sie bardzo rzadkoo.. a jeżeli już . to tylko tusz oraz puszek. i nic więceej. Nie lubie błyszczyków ^^ . Na początku jest taka rozgrzewka na yt (http://www.youtube.com/watch?v=YhSDt46gGds&feature=related) ja akurat robię tą bo ta mi jakoś wpadła .ale ich jest tam więcej. trwa około 10 min. Potem 500 na skakance. Potem brzuch 15 , skołony , skręty , przysiady , podnoszenia no i takie tam xd ;d a na koniec ćwiczenia 15 minut na stepie. Razem to wszystko ma około 45 minut. Ze dwa miesiace tak właśnie ćwiczyłam, ćwiczyłam dwa tygoodnie ..i zgineły mi tzw. "boczki". ogólnie lubię ćwiczyć . Dzisiaj też ćwiczyłam ;d mam nadzieje, że do czerwca będą płaska ;d ;). najtrudnieejsze są początku . bo trzeba sie zawziąść . aa potem jakooś idzie ;d - ooo niee. widzee, że już sie rozpisuje. aa ja mojee gadać i gadać . wieec życzę powodzenia :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. tam na górze nie puszek tylko puder chciałam napisać . :D oo boże. :D przepraszam mój bład ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. -I tutaj masz wszytkie ubrania?
    -Nie tylko te co stoją !
    hahahhaha :***

    OdpowiedzUsuń
  5. a no to pewnie też ją lubię XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie ;) dodaje .
    Nowy wpis u mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. `kocham turkus <333333333 tez mam lakier w tym kolorze ;** ciepły koktajl ?. dzivne ;oo ja bym go nie piła, ahhahahhahahha ;dd
    fajne zdj. ;>
    jasne, faceci to debile, ehh ;//
    dzięki <333

    OdpowiedzUsuń
  8. `ten rok szkolny jest jakis pechowy, co zawaliłaś !?. ;oo masz świetną średnią ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. hy hy funny blog today keep it up its cool :-)

    OdpowiedzUsuń