piątek, 14 stycznia 2011

Doo wops& hoolingans

Cześć! Zwariowałam ; ) Taaaaak, dokładnie. Dostałam dziś (razem z M.) płytę Bruno Marsa, na którą tak strasznie długo czekałam. Początkowo miała być już w grudniu od znajomego z Menchesteru, ale niestety nie mógł przyjechać na święta, dlatego jej nie dostałam na czas. A dziś otrzymałyśmy 2 płytki od Dave'a. B.M. <3

Bardzo się cieszę, że mamy weekend, nareszcie się wyśpię! Cały tydzień nie wypadł zbyt dobrze, jestem niezadowolona z ocen semestralnych, ale to przecież moja wina. Damy radę w 2 semestrze !!! ; )|

Po dzisiejszym angielskim seans z Martuśką moją <3 Dzięx za płytke SGM bejbe :**
Nie jestem w stanie zebrac myśli ze szczęścia xD
P.S. Tak mała "wielka" rzecz, a cieszy =)

Buziak.

4 komentarze:

  1. kradzieju butów, wiedz, że ich nie znajdziesz! sejf jest w sejfie, a ten sejf w następnym sejfie. a wgl te sejfy są w sejfie. xD
    ok juz koncze..xd

    OdpowiedzUsuń
  2. `fajnie ;>
    nareszcie ferie, łiii <3333
    bruno mars ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidze Cię i tej całej M. za to że Wy macie płyte bruno Marsa (♥♥♥) a ja nie :cc

    OdpowiedzUsuń