sobota, 22 stycznia 2011

BAG

Hej ; ) Ahh dziś się wyspałam... nie ma nic lepszego od spania do 11.00 xD Odwiedziłam dziś drugich Dziadków. Wzbogaciłam się o milion kalorii i tusz do rzęs, ale chyba jestem zadowolona...
Szukam torby! Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie gdzie mogę znaleźć dosyć dużą rudą lub czarną torbę taką na książki, proszę dać znać =) Szukałam już na allegro, ale to żmudna robota, wolałabym ją widzieć na żywo. Moje plany na ferie, które zaczynają się od 31 stycznia będą skupione na szukaniu torby, pisaniu reportażu na konkurs i przesłuchiwaniu wszystkich płyt, jakie tylko mam w domu. OoOoOo tak! Jeszcze tylko muszę pomęczyć się ten tydzień w szkole... Ale damy radę, tak? Wspominałam już, że mam wstępne zaproszenie do Poznania? Nie wiem czy się wybiorę, bo troszkę krucho u mnie w portfelu, ale po mału sytuacja się poprawia xD Chciałabym znów jeść naleśniki z bananami i czekoladą, łazić cały dzień po galeriach, tłuc się tramwajami i obkupywać się w co tylko wlezie. Trzeba jeszcze tylko poczekać...
P.S. Perfidnie kopiować gust, styl, zainteresowania innych-oficjalna droga do nikąd =)

5 komentarzy:

  1. Zgadzgadzam się z PS xD : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia do kogo odnosi się PS, ale ja mogłabym przypisać go do wielu znanych mi osób...

    OdpowiedzUsuń
  3. `p.s.-> to prawda, mnie kopiuje pare osób, jak one mnie wkurzają, ale kazdy wie kto tu jest oryginalny ;>

    aż tak staro wyglądam ?!. ;oo
    ahahahahahahahahahahahhaha ;dd
    dziękuję za życzenia kochana <333

    OdpowiedzUsuń
  4. `to dobrze, chociaz wygladam troche na staro, bo w wakacje poznałam takiego chłopaka i sie spytał ile mam lat, a ja powiedziałam, ze ma zgadnąc i powiedział, ze 17 !. ;oo potem mi nie uwierzył, jak u powiedziałam, że mam 14, musiałam mu legitymację pokazac ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. `ja tez wiele razy to przerabiałam ;>
    mysle, że to był udany zakup, gdyz ja poppy w 21. wieku, nie posiadam komórki, ahahahah ;dd

    OdpowiedzUsuń