niedziela, 19 grudnia 2010

Miami


Musicie to usłyszeć ! ! ! Hahaha, ta piosenka i teledysk wprawiają mnie w dobry humor. Są takie pozytyywne ;p Dziwi mnie tylko fakt, że nie wiedziałam o "twórczości" Willa Smitha. Ta piosenka jest moim zdaniem najlepsza. Inne w stylu hip-hopu nie oodają charakteru Willa, ale za to w sztuczny sposów ukazują kim nie jest.
Wczoooraj udałam się z M. na zakupy dotyczące świąt. Pomijając fakt, że prawie przymarzłyśmy do ziemi, to było bardzoo wesoło. Zwiedziłyśmy 90%sklepów w Galerii, gotowałyśmy się przy tym w ciuchach, ale kupiłyśmy kilka drobiazgów. Ja, osobiście napaliłam się na buty, które zamierzam kupić i rękawiczki, które zdobyły nasze serca :D W dordze powrotnej były żelki z LIDLA i kolejne kilkugodzinne łażenie po sklepach w Tesco. Ostatecznie moje zakupy to kubek. : ) Haha
Zaczynam podejrzliwie patrzeć na mój świąteczny prezent...
"NIEKTÓRZY SĄ STWORZENI DO TEGO, BY POLEPSZAĆ ŻYCIE INNYM". ----<3

2 komentarze: