piątek, 17 grudnia 2010

Biały Afromental!



Hej ! ; ) Podsumowując tegoroczne testy próbne myślę, że wyszło nieźle, pomijając część matematyczną. Zaraz sprawdzę sobie wyniki z angielskiego, bo spisałam odpowiedzi na chusteczce xD
Od wczorajszego wieczora po moim domu chodzi i miągwi mały biały kudłady piesek, to ONA ;P A znalazła u mnie dlatego, że koleżanka mojej siostry wyjechała i nie miała jej z kim zostawić. Wabi się Laki, ale ze względu na jej fryzurę mówię na nią Afromental i chyba jej się spodobało, bo reaguje na to imię ;p Nie zważając na to, że z Dilkiem ciągle na siebie warczą i są o siebie zazdrośni, to chyba całkiem nieźle przyjęli tą całą sytuację xO
Po moim powrocie nakarmiłam każdego z osobna, wyszłam z Afro na spacer i małą sesję zdjęciową, ale znowu jestem niezadowolona z jakości ;p Niestety ta mała Owca nie jest tak fotogeniczna jak Dilek. Noo i chciałam jeszcze zrobić im podwójna sesję, ale chyba wolę nie próbować...
Dziś angieeeelski u Dave!
Kiiissssss

1 komentarz: