wtorek, 21 grudnia 2010

FRAME

Hej ! Wigilia klasowa pozytywna, ale chyba pierwszy raz w życiu popłakałam się przy składaniu życzeń. Sama nie wiem czemu, teraz tego nie rozumiem, ale... Po prostu trzeba to czuć, żeby zrozumieć ; ) Dziś moją notką rządzi kolejny dodatek, fragment wystroju mojego przyszłego pokoju (po remoncie). Tata po powrocie z pracy zawołał mnie i pokazał megaaa ramkę mniej więcej 1.5m X 0.5m , więc jest to jakiś rozmiar =) Oczywiście na początku powiedział, że to dla mnie xD Potem powiedział, że to jakaś bylejaka ramka, którą przyniósł z pracy, żeby spalić ; / No więc ja ją przygarnęłam, określając za swoją własnośc. Poza tym, że jest stara i zniszczona mam na nią pomysł. Nawet kilka, ale mam jeszcze czas, żeby dokładnie określić jeden. Postanowiłam, że moj pokoj po remoncie nie ma wyglądać idealnie, czyli : firanki pasujące do ścian i wszystkie dodatki pasujące do reszty. Niech każdy przedmiot jest tam, gdzie 'chce'. Uważam, że artystyczny nieład będzie prezentował się bardziej ciekawie. Podsumowując : rama prezentuje się mniej więcej tak, jak w serialu Majka ( który ostatnio mnie wnerwia i nie oglądam go od 2 tygodni ):

P.S. Zmykam przepisywać 3x produkty na ciasto marchewkowe!
Jak wrażenia?

2 komentarze:

  1. W sumie.. mnie Majka też denerwuje, ale z tego co ogarniam to jutro jest jej ostatni odcienek ;)) a potem na antene wchodzi znienawidzona (jeżeli chodzi o mnie) Anna Mucha.. wwwryyy! -Nika ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. `mnie ta Majka tez wkurza, won z nią !!. xoxo
    dzięki ;DD
    w tle leci Lady Gaga - "CHRISTMAS TREE"

    OdpowiedzUsuń