czwartek, 23 grudnia 2010

Presents

Hej ! ; ) Postanowiłam pokazać Wam kilka rzeczy, które bardzo by mnie ucieszyły, gdybym ujrzała je pod choinką, aczkolwiek tak na pewno się nie stanie. Nikt nie wie, że chcę dostać właśnie TO. Bejsbolówka, ta jest z H&M, zdj. od bloggerki, mam nadzieję, że się nie obrazi za pożyczenie ;p

Buty botki HD marzę o nich od dawna!

Buciki allegro

Czapa Camaieu

Traaaaaampki Converse!

Słuchawki NIXON

Słuchawy JUSTBEAT od Dr. Dre, limitowana edycja, nie ma ich w Polsce, wtf
Co podoba Wam się najbardziej? Pozdrawiam Maryś, z którą ostatnio rozmawiam o dziwnych rzeczach, obie marzymyo butach z HD, będziemy je nosić razem bejbe !
Zmykam na świąteczne zakupy z Alicją. Muszę też odwiedzić galerię.
P.S. Nadal nie mam prezentu dla rodziców i siiis! HELP

5 komentarzy:

  1. Bejsbolówka jest extra! *.*
    W ogóle wszystko jest fajne. I tez by mi nie bylo smutno, gdybym to miala, ale lepiej beda wygladac na Tobie, wiec niech Ci sie spelni, zebys to dostala : )

    OdpowiedzUsuń
  2. `i co dostałas cos z tego ?. ;**
    miski sa super <3333
    ja prezenty kupowałamw dzien wigilii i dzien przed wigilia, wiec wiesz ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. `bd sb obserwowac nawzajem ?. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. `pododawaj zdj. ;**
    co to jest ten zestaw HALLE BERRY ?. ;oo
    ja jestem zadowolona, wejdz na mojego bloga, tam mam nowa notke i zdj ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. `chodai, ze jak dodac tłumacza ?.

    OdpowiedzUsuń