sobota, 25 grudnia 2010

Chocolates


    Siemka ; ) Nie wiem od czego zacząć. Spędzę tu trochę czasu, zeby opowiedziec Wam jak minęło mi kilka ostatnich dni.
Zacznę od piątku. A więc rano pojechałam z Mamą do galerii, żeby kupić ostatnie prezenty, tj. dla Taty i mojej siski ;p Oczywiscie w tej kwestii musiał byc kompromis... Jakos nie mozemy sie dogadac:d haha Pozniej mega porządki w domu, trochę na ostatnią chwilę, ale zawsze xD Na koniec dnia WIGILIA! Chciałabym kiedys miec wigilię z caaaałą rodziną, taką megaaa! hihi ; ) Najlepszy był moment Taty, kiedy wstał od stołu, zgasił światło, po czym znow je zapalił i powiedział "o ! gwiazdor przyniósł nam prezenty!" haha, no i teraz będę się chwalić tym, co dostałam : Kilka zdjęc, ale nie wszystkiego, bo nie bd fotografować bielizny xD

Po Wigilii wraz z siostrą odwiozłyśmy Dziadków do domu, mijając po drodze wujka z kuzynką. Wjeżdżając na moją ulicę, ujrzałyśmy ubranego na czerwono człowieka, wsiadającego do auta. "STRĄB GO!"-krzyknęłam do siostry, ale zanim skapnęła się o co chodzi, było za poźno... :d Gdy ten cały Gwiazdor wsiadał do auta, wypadła mu czapka. Auto odjechało, a czapka leżała na śniegu. Siostra kazała mi po nią pobiec, a ja ubrana w uszatkę, przydużą bluzę Taty i trapery biegłam jak głupia, ślizgając się co chwilę xD Uradowana złapałam czerwoną czapę i bawiąc się dzwoneczkiem pobiegłam spowrotem. Pozniej zauwazyłysmy, ze auto zatrzymało się na koncu ulicy. W związku z tym zastanawiałysmy się, czy do niego pobiec i oddac zgubę, czy iśc do domu. "Gwiazdor" wysiadł, zdjął czerwone ubranie i udał się w naszą stronę, po czym okazało się, że była to KOBIETA! hahaha powiedziała "o właśnie, zgubiłam czapkę, żeby mnie tylko dzieci nie poznały" A więc było to typowo świąteczne zdarzenie ; )
Pozniej, pojechaliśmy około godziny 21.00 do drugiej babci, gdzie przesiedzieliśmy dobre 2 godziny... Chciało mi się spać i byłam tak zmęczona, że po powrocie do domu, nawet nie wiem kiedy zasnęłam. Dzisiaj znów byliśmy u babci całe popołudnie. A teraz siedzę i objadam się pysznymi czekoladkami!
Buźka! =)

9 komentarzy:

  1. Mhm..perfumy halle są boskie ; )
    + dodaje ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. btw gdzie tu sie dodaje u cb ? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. `sliczne kolczyki ;]]
    wesoło spedziłaś ta wigilie ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. `ha ha, nasze czapki rzadzą !!. ;DD
    musisz wkleic kod html na bloga ;]]
    czyli dodajesz nowy gadzet->html-> wklejasz kod z tej strony ;]] http://www.widgetbox.com/widget/ultimate-web-translator-with-flags



    albo mozesz z jakiejs innej strony, to juz zalezy od cb ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. `musisz na tamtej str nacisnąc "get widget"

    OdpowiedzUsuń
  6. bachablacha.bloog.pl26 grudnia 2010 08:26

    Super kolczyki!wpadaj na mojego blooga!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. `okey, jutro ci napisze, bo dzisiaj juz zamulam ;DD

    OdpowiedzUsuń