sobota, 11 grudnia 2010

CLOCK&RING

Dzień dobryy! Dzisiaj moja Mama grzebała w swojej biżuterii i znalazłam tam kolejny zegarek do mojej kolekcji, który znów został zapomniany.. Kiedyś moja siostra dostała go na urodziny, ale nie lubi zegarków, więc oddała mamie. Mama też nie nosi, więc przygarnęłam go ja ; ) Skapnął mi się też pierścionek z dużym oczkiem. Przy okazji przejrzałam moją kolekcję i wnioskuję, że mam mnóstwo bransoletek, pierścionków, wisiorków, kolczyków i broszek! Zrobiłam kilka zdjęć, kiedyś pobawię się w lepsze zdjęcia, te był robione "na szybko"
Wracając do zegarka, jest orginalny, firmy Calvin Klein, czy jakoś tak xD
Ciekawe jak dużo zegarków znajdę jeszcze w tym domu...
Wczoraj dostałam od Martu półkę na płyty, w którą dziś wyposażyłam moj pokoj ; ) DzięX jeszcze raz :*
Zajrzałam do zbioru płyt mojego Tatyy i znalazłam coś.. Mianowicie "Bon Jovi" postanowiłam ją przesłuchać, niestety nie moje klimaty.



Muszę kiedyś usiąśc ze słuchawkami na uszach i przesłuchać CAŁĄ KOLEKCJĘ PŁYT TATY,  a jest ich całkiem spoooro. Być może znajdę coś ciekawego =)
Wieczorkiem spadam na komediożerców!

1 komentarz: