piątek, 10 grudnia 2010

StarGuardMuffin


   Heeej ! ; )
Wczoraj po rozmowie z Nikoo wnioskuję, że obie jesteśmy równie mocno napalone na płytę "Szanuj"... Cóż zrobić, ja jednak muszę poczekać jeszcze kilka dni na mojeeego Bruno Marsa, a dopiero później bd kombinować. Moje fundusze są dośc ograniczone, nie chcę całkowiecie zbankrutować.
  Dzisiaj nie byłam w szkole. Od rana biegałam po przychodniach, szpitalach i laryngologach ; / Mam zapalenie ucha, w związku z czym powinnam przez weekend siedzieć w domu, ale nie mam zamiaru tego robić! Dlatego, że juuutro wybieram się na : ENEMEF - NOC KOMEDIOŻERCÓW, która zaczyna się o 23.30 jutro, a kończy około 7.00 rano w niedzielę ;p Tak, wiem, ze oszalałam, na pewno zasnę nie oglądając nawet 1 filmu w całości, ale podoba mi się sam pomysł spędzenia tego czasu z kuzynką i chłopakami. Planowaliśmy jeszcze wypad na lodowisko i sesję, aczkolwiek nie jestem pewna czy ogarniemy to wszystko w 2 dni. Tak czy owak, nie mogę się dooczekać! ; )
P.S. Fajnie jest mieć świadomość, że komuś na tobie zależy.
Peace. ; )

1 komentarz: