wtorek, 8 maja 2012

Coś z niczego

Jest dopiero 11.30, a ja już zdążyłam zrobić tyyyle rzeczy! Ale wciąż brak mi czasu. Przed 10 wybrałam się do EMPIKU, nie pytajcie po co, spędziłam tam jakąś godzinę pałętając się od półki do półki... Zawsze zabieram ze sobą małe promocyjne gazetki z aktualnościami, ostatnio natknęłam się w jednej z nich na wywiad z zespołem THE PRYZMATS. Zastanawiałam się skąd się wzięli, co to w ogóle za grupa. Dziś w Empiku zobaczyłam ich plytę, włączyłam, posłuchałam no i... Całkiem fajne melodyjki! Co prawda, to jakiś RAP, czy HIP-HOP, ale mimo tego miło się słucha. Chłopcy wygrali konkurs MAKE MORE MUSIC, organizowanego przez Emp. Macie tu coś na próbę, na tej stronie możecie odtworzyć wszystkie piosenki z płyty COŚ Z NICZEGO ; ) http://www.empik.com/cos-z-niczego-the-pryzmats,p1047614348,muzyka-p
"O JEZUSIE MAM TEGO PO KOKARDY"
hahaha :D Nie wyrobię się chyba!!! Po południu klasowy grill ; )

7 komentarzy:

  1. mmm ;d nie słyszałam o tym zespole!

    OdpowiedzUsuń
  2. również nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja rzadko chodze do empiku bo droga tam jest

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o nich, ale jak jestem w empiku to tak jak Ty chodzę od półki do póki ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słucham takiej muzyki :(

    Lady Gage proszę xD

    OdpowiedzUsuń