niedziela, 29 kwietnia 2012

rollercoaster

Jest cudownie *,* Wczorajsza 18 sympatyczna, świetni ludzi, dubstep w głośnikach, od których można było mieć bombę pomimo braku alkoholu we krwi :D Karaoke na playstation, tort jeżynowy, arbuz z wódką. Boże jak to brzmi, hahaha. Nie no, nie no, było doobrze ! Dziś wersja rodzinna, mamy dobry prezent! <ja wymyśliłam>. Jest tak ciepłooo, że łolaboga! Pamiętam zeszłoroczną majówkę nad morzem <3 Moja buraczana, spieczona twarz i  PIANKA NA POPARZENIA :D hahahaha
Mam ochotę biagać i skakać w temperaturze 30 stopni po plaży, chcę gdzieś jechać!
A tu taka namiastka wakacyjnej atmosfery. Kocham teledysk, kocham piosenkę, Mrozu pisze coraz mądrzejsze teksty <3



                                                         Jak spędzacie majówkę? ;>

7 komentarzy:

  1. :) ja spędzam majówkę na spotykaniu się ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aa super jest ta piosenka ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też chcę gdzieś nad wodę! *.* <333333333
    ps. lubię tą piosnke :3
    ______
    co ty narzekasz, ty masz chociaż reserved, house a u mnie jedynie top secret jest:<

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna piosenka.

    Jest zdecydowanie za gorąco !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. o dziwo lubię tą piosenke .;)

    OdpowiedzUsuń