sobota, 23 lipca 2011

;-)

Hej! Dziś baaardzo remontowo ; p
Wczoraj kupiłam lampę do swojego pokoju xD Dziś zamówiłam łóżko, w którym mogę spać już w środę ; )
W ostatni czwartek wybrałam ostateczne kolory ścian, klamka zapadła ; p
Niestety przemeblowania nie mogę zrobić. Miałam nadzieję, że się uda, ale niestety moje meble mi to znacznie uniemożliwiają... Mówi się trudno, od tego nie umrę. Jakoś tak zawsze się dzieje, że nic nie może być dokładnie tak, jakbym sobie tego życzyła.
Ostatnio poznaję dużo nowych ludzi w zupełnie nieprzewidzianych sytuacjach, ale to chyba dobrze.
Przygotowuję się psychicznie do tygodniowego syfu w domu.
Jutro wstawię sobie łóżko do "piwnicy", zeby móc pospać troszkę dłużej, bo w poniedziałek panowie "malarze" wchodzą już o 8.00 ! grrr xD
Posprzątałam, uporządkowałam, wyrzuciłam, oddałam chyba pół pokoju, a to jeszcze nie wszystko. Ale postanowiłam najpierw kupić jakieś koszyki itp., a dopiero później dokończyć. Myślę, że to dobry plan.
Chcę przeżyć szybko ten tydzień, szybko wybrać sobie poduszki i iść na zakupy po inne duperele.
Wsłuchuję się ostatnio w płytkę mojej Bjonski i przestać nie mogę ; p
Jak mijają Wam dni ? =)
Pogoda cały czas do dupy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz