wtorek, 12 lipca 2011

BEST THING I NEVER HAD

Cześć! Weekend spędziłam nad morzem, lekko się opaliłam, co jest dla mnie strzaszną wiadomością xD Mam kategoryczny zakaz opalania od pani dermatolog, także naprawdę super!
Wróciłam w niedzielę po 21., a już o 4 rano musiałam wstać, bo o 5.00 miałam pociąg do Poznania. Ponad 4 godziny spędziłam na tamtejszym UAMie rozwiązując krzyżówki i umierając z nieróbstwa. Na szczęście około 13 byłam już w poznańskiej Malcie, gdzie znalazłam kilka fajnych rzeczy. Z Piły przyjechałam w krótkim rękawku,a było ziiiiimno więc kupiłam sobie coś, żeby nie zamarznąć xD Zwracałam uwagę na fajnie ubranych ludzi, a z zakupów wnioskuję, że turkus wymiata. Znalazłam genialne spodenki własnie w tym kolorze w ZARZE, ale oczywiście w rozmiarach XS i XL, więc dupa. Wściekłam się, a w internecie nie ma nawet głupiego zdjęcia, żebym mogła Wam je pokazać ; (
Obiad w PizzaHut i spóźnienie na pociąg. Przynajmniej coś się działo. Dzisiaj nareszcie wyspałam się w swoim łóżku, śmiało mogę powiedzieć, że I <3 MY BED ;-)
Jakichś wielkich wyjazdów do ciepłch krajów nie ma, ale moje wakacje są naprawdę fajne!
Mam ostatnio strzasznie głupkowate sny. Dzisiaj na przykład śniło mi się, że eksplodowała mi mikrofalówka. No ciekawe...
Pod koniec tego miesiąca (chyba) nareszcie remont mojego pokoju. Także niedługo wielkie zmiany, wybieranie kolorów ścian i łóżka, dodatków i tak dalej...
Co u Was? Nadal nie mogę komentować Waszych blogów. . . Ktoś wie jak to zmienić?

Muszę mieć płytkę "4" Beyonce ! ! ! <3

1 komentarz:

  1. Hej , masz bardzo fajnego bloga , będę go śledzić . Kiedyś dodałaś notkę , to było chyba w tamtym roku ,pisałaś co byś chciała dostać na gwiazdkę i tam była fioletowe basebollówka ale zdj. nie było twoje , czy masz adres bloga tej dziewczyny ? Jeśli tak to byłabym bardzo wdzięczna z góry dziękuje i bd śledzić twojego bloga mimo że nie mam konta ;) .

    OdpowiedzUsuń