niedziela, 13 lutego 2011

Pics

Dzień Dobry ! ; p
Dwa tygodnie ferii zleciały nie wiadomo kiedy. Żałuję, że nie zrobiłam wszystkiego, co powinnam, jednak nie przywrócę czasu =) Wczoraj zrobiłam kolejny deser, który o dziwo smakował nawet mojemu tacie, który nie lubi budyniu. Chciał nawet zjeść podwójną porcję ; )




Jeśli macie ochotę na coś takiego, podaję intrukcję :
(wystarcza na 4 porcje)
-budyń waniliowy (jedna saszetka)
-maliny (ja dostałam mały słoiczek w piątek od babci)
-jagody (mogą być ze słoika, lub mrożone)
-bita śmietana (robiona samemu lub w sprayu, polecam taką domowej roboty, gdyż u mnie gotowa rozpuściła się, co widać na zdjęciu)

Rozrobiony z mlekiem budyń waniliowy wlać do wysokiej szklanki, mniej więcej 1/3 jej poziomu. Delikatnie dodać warstwę malin, żeby nie wpadły na dno budyniu. Znów dodać warstwę budyniu, a następnie jagody, po czym przyozdobić bitą śmietaną i posypać np. czekoladą.

Moja wersja nie jest idealna, ale druga tura wyszła o niebo lepiej (musiałam robić 2 razy, gdyż moja siostra zaprosiła swoją koleżankę...)

Mój szalony pies przeszedł dziś samego siebie! Chodził po domu z parówką, bo nikt mu jej nie pokroił ; / hahaha Wyglądał na tyle śmiesznie, że musiałam zrobić mu zdjęcia.

Wczoraj dostałam świetny "prezent" hahahaha
Nie wiem, czy Wam wspominałam o znajomym z Wielkiej Brytanii. Kiedyś wspomniałam mu o samochodzie, który mi się podoba. A on, jako fotograf zrobił zdjęcie TAKIEMU SAMEMU i dorobił tablicę rejestracyjną, całość wygląda tak :

Niezłe, prawda? =)
Na koniec pokażę Wam moje zdjęcia z dzieciństwa hihi, ale się nie śmiać!

(ja jestem w środku, zjęcie z końcówki 3 klasy szkoły podstawowej)

(Przypuszczam, że na tym zdjęciu miałam około 1,5 roku)

(po prawej stronie ja ; p, około 5-6 lat)

To wszystko na dzisiaj ; D Mnóstwo, mnóstwo zdjęć. Zmykam flirtować z chemią.
Buziak!
P.S. Przypominam o zadawaniu mi pytań, odpowiem na każde =)
http://www.formspring.me/malinowina

2 komentarze:

  1. Kuchareczko ; *
    Podrzuć mi taki deser ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. great pics and the pudding is great...thank you

    alan :-)

    OdpowiedzUsuń