środa, 29 grudnia 2010

PICS

 Dzień dobry ! =) Co u Was?
Właśnie wróciłam, byłam z psem na spacerze, niestety co chwilę coś strzelało, więc nie udało mi się zrobić mu zdjęć w tym miejscu, w którym chciałam ; /
Jednak zaczął pozować na podwórku, więc mogę pokazać, co z tego wyszło... xD

Dziś dostałam list od Cioci z Kanady, na który czekałam masę czasu. Nie wiem dlaczego, ale uwielbiam dostawać listy ; ) To jednak nie to samo, co dostawanie e-maili...
Kiedyś (jak uzbieram tyle kasy) pojadę na wakacje do Kanady, obiecuję Wam to tu i teraz xD A kartka prezentuje się mniej więcej tak :

9 komentarzy:

  1. u mnie w porządku;d
    fajny piesek;d

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah, my też :D udanej zabawy <3:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Edit:
    Kiedyś (jak uzbieram tyle kasy) pojadę Z MARTĄ na wakacje do Kanady, obiecuję Wam to tu i teraz

    XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak i razem pójdą na koncert Biebera? xD

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyszlo ci to drugie zdjęcie : 3

    OdpowiedzUsuń
  6. `slicznego masz pieseczka ;]]
    śliczna kartka ;>>
    no wiem, anioł z niego <33333

    OdpowiedzUsuń
  7. `dzięki ;**
    traktory sa ekstra !!. ;**
    jak wabi się twój pupuilek ?. ;**

    OdpowiedzUsuń