sobota, 27 listopada 2010

"PRAY"


Hej! Dokładnie 10 minut temu obczaiłam tą piosenkę, która mieści się na MY WORLD ACOUSTIC album, jak się pewnie domyślacie - Justina Biebera.
Jeśli jesteście jego antyfanami, to podejrzewam, że nic nie jest w stanie zmienić Waszego zdania, jak tylko Wy. Być może stanie się to po odsłuchaniu i obejrzeniu tego, co umieściłam wyżej. Mnie osobiście to urzekło, jestem jego fanka (ze względu na talent, nie wygląd) i się tego nie wstydzę. Po raz kolejny JB udowodnił, że nie przypadkiem rok temu, w grudniu dosłownie przypadkiem włączył mi się teledysk do ONE TIME. Pamiętam dokładnie moją reakcję. Od razu, gdy piosenka się skończyła zawołałam siostrę, żeby jej pokazać, a potem napisałam sms do Maruuśki, że obczaiłam fajnego typka. Później wpisałam jego imię i nazwisko w GOOGLE, gdzie dowiedziałam się czegoś o jego zyciu. Od tego czasu nieustannie śledzę i czekam na wszystkie nowe i zawsze świetne songi. Myślcie i mówcie sobie co chcecie. Ale odsłuchajcie jeszcze raz PRAY wsłuchując się dokładnie w tekst tej piosenki. Tu macie dokładny tekst i jego tłumaczenie : http://www.tekstowo.pl/piosenka,justin_bieber,pray.html

1 komentarz:

  1. Pamiętam, jak mi wysłałaś tego esa!: ) Byłam wtedy u denstysty XDD

    OdpowiedzUsuń