czwartek, 11 listopada 2010

Miszmasz

Hej! W końcu udało mi się zgrać fotyy na komputer. Ehhh ile roboty z tym było xD Ale udało się ! Także prezentuję Wam moje "dzieło", o którym wcześniej wspominałam. Mianowicie: Czarna ramka z paspartu w tym samym kolorze, a na nim mnóstow rodzinnych fotografii. Jakoś pod koniec wakacji, wpadłam do babci, przypadkiem dorwałam się do kilku fajnych zdjęć, nie wiedząc po co zabrałam je do domu. Miałam plan, nie do końca ciekawy. Po pewnym czasie, odwiedzając drugą babcię, zobaczyłam jeszcze więcej i jeszcze lepsze czarno-białe urywki życia. Wtedy wpadłam na pomysł, żeby wszystkie połączyć w jedną całość. Efekt bardzo mnie cieszy, dokładnie o to mi chodziło. "Kolaż" uzyskał pozytywne opinie wśród mojej rodziny i znajomych. Usłyszałam nawet, że jestem creative haha. Teraz każdy, kto wchodzi do mojego pokoju, automatycznie patrzy na ścianę z tym cudem. Mimo że widzieli już nie raz, wciąż budzi w nich jakieś zainteresowanie. Narazie kompletnie nie pasuje mi do pokoju, do ścian i dodatków, dlatego wiosną będzie remont, który dopasuję do tego elementu ;p
Podoba Wam się??
P.S. Na zdjęciach : Babcie (kto znajdzie tą, do której ponoć jestem podobna?), Dziadkowie, Wujkowie, Ciocia oraz Tata.

3 komentarze:

  1. Faktycznie cudo *.*
    A twoja babcia to chyba z kołnierzykiem w kratkę?
    Taaak? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym powiedziała, że pani z kołnierzykiem w kratę. ;>

    OdpowiedzUsuń