poniedziałek, 29 sierpnia 2011

after

A więc cały wczorajszy koncert Podziel Się Posiłkiem pozostał wspomnieniem, do którego będę wracać. Przyznam się szczerze, że nigdy nie byłam na TAKIM koncercie. Wszystko wystartowało parę minut po 20., ale ja na miejscu byłam po 18.00, żeby zająć dobre miejsca. Gdy tylko otworzyli bramki, wszyscy torpedą ruszyli pod samą scenę. Udało nam się zająć genialne miejsca, zaraz przy barierkach, pod samym "wybiegiem". Pchało się mnóstwo ludzi, jeden na drugiego. Nie przypuszczałam, że było tyle osób! Dopiero teraz zdaję sobie z tego sprawę, gdy oglądam filmiki. Może to śmieszne, ale wczoraj czułam się tak, jakbym wszystko oglądała w telewizji, jakby to nie działo się naprawdę. To zabawne, że wystarczyło przynieść zwykły makaron i tak dobrze się bawić. I... spełnić swoje marzenie. Tak, to zdecydowanie było moim marzeniem. Gdy na scenę wszedł Afromental, mało się nie posikałam ze szczęścia, serio. Darłam się, śpiewałam jak głupia! Łozo nas kokietował na "Rock&Rollin love" niestety na filmikach nie za bardzo to widać hahahaa <3 Patrzył w naszą stronę, na nasze 'grono', bo prawdopodobnie najbardziej nas było słychać. Prowadzący w czasie przerw robili sobie z nami zdjęcia (przeszkadzała trochę berierka), ale niestety wszyscy się ścisnęli i mnie nie było widać ; (
Najważniejsze, że widziałam dobrze to, co chciałam =) Zanim była transmisja na żywo, Maciej Rock włączył w telefonie piosenkę "STATEK PIŁA TANGO" hahaa xD
Było naprawdę genialnie, szkoda tylko, że nie udało mi się zdobyć żadncyh autografów. Mam w telefonie kilka zdjęć, mimo, ze 90% z nich są rozmazane, nigdy ich nie usunę =)
Jestem dumna z nas wszystkich, że ponad dwukrotnie udało nam się przebić zeszłoroczny wynik. Z 15 t na 34?! To dopiero coś... Mam nadzieję, że teraz żadne dziecko nie będzie głodne!
Moje gardło wciąż nie może do siebie dojść...
Filmiki z youtube:

P.S. Czy ktoś wie, kiedy będzie puszczona powtórka Podziel się Posiłkiem w Polsacie? ;>

2 komentarze: