wtorek, 2 listopada 2010

Check it out

Dzień dobry! Wczorajszy dzień upłynął dość miło, wykluczając jego drugą część. Po południu położyłam się spać na 4 h! No i generalnie przedłużyłam sobie długi weekend o jeden dzień, bo jestem chora. Zamiast to 'przeziębienie' odespać, wstałam o 8.00 (!). Cały dzień chodzę sobie w dresie i na nic nie mam ochoty, ale muszę wziąć się w garść, bo jutro mam zamiar normalnie pójść do szkoły. Fajnie będzie zacząć tydzień od środy... xD Tymbardziej, że przyszły tydzień szkolny trwa tylko do środy! No i jadę do Pzn na 2 dni, co też bardzo mnie cieszy ; )Jak ujął to mój kuzyn "szukam atrakcji podczas choroby", więc zaprosiłam na kawę i plooty kuzyna i kuzynkę, obżarłam się przez nich ciastkami. A więc dzisiaj mam jeszcze trochę do roboty, m.in. przeczytanie "Romeo i Julia", świat przedstawiony, hmm trochę za matmę trzeba się wziąć, technika i nie wiem co jeszcze... Także zaraz po obiadku kończę to słodkie lenistwo. P.S. PLZ koment, uwielbiam mieć wrażenie ( i dowody), że nie piszę tego bloga tylko dla siebie =) Słyszeliście już nową piosenkę (i teledysk) Will.i.am&Nicki Minaj?
Uważam, że zarówno Nicki, jak Will.i.am mają w sobie coś takiego, co przyciąga uwagę. Piosenka nieźle wpada w ucho. Nieźle dobrany duet ; ) Co myślicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz